Friday, August 04, 2006

Last days of disco

Slut med Disco - imorgon åker jag hem till Stockholm igen. Hade lätt kunnat stanna här tre månader till. I så fall hade jag nog letat rätt på ett rum i området runt Dolores Park. Riktig kul att kolla runt bland alla som annonserar efter roommates på Craigslist - kolla in här t.ex.

Olof upptäckte för övrigt att Alex ser ut som en ung Steve Jobs:
Alex har för övrigt en bra photostream på Flickr. Dessutom väl-taggade bilder - testa att söka enbart efter bilder innehållande "ted valentin" till exempel.
När jag kommer hem tycker jag att det är det dags för ett rejält party i Web 2.0-anda. Skulle generellt vara kul med lite mer DISCO i Stockholm!

1 comment:

Anonymous said...

Hah!

Tack för den - hade ingen aning, men det stämmer ju faktiskt! Kanske kan träffa Steve på måndag på apple wwdc här i San Fran och konfrontera honom... Han kanske låter mig ta över Apple nu när han är gammal :-)